FAQ за MetaTrader 4

Възможни решения:

  • Вие може да сте въвели неправилен логин (номер на сметка) или неправилна парола за Вашата сметка за търговия. Ако сте забравили паролата си, моля проверете имейла, който е бил предоставен по време на Вашата регистрация в Кабинет на трейдъра; Потърсете съобщение от Admiral Markets, изпратено като потвърждение за регистрацията ви - данните Ви за логване са включени в този имейл. Моля, обърнете внимание, че паролите имат малки и големи букви, проверете дали паролата Ви е въведена правилно и дали включва всички символи и големи/малки букви. Копиране и поставяне на паролата обикновено е най-лесният начи да го направите.
  • За Демо сметки името на сървъра трябва да бъде "AdmiralMarkets-Demo2" за типа сметки Trade.MT4 и "AdmiralMarkets-Demo1" за Zero.MT4 сметките. За реални сметки името на сървъра трябва да бъде "AdmiralMarkets-Live2" за видовете акаунти Trade.MT4 и "AdmiralMarkets-Live3" за Zero.MT4. Можете да сменяте сървърите, като ги изберете от падащото меню. Ако държите наследствена сметка Admiral.Classic, реалният сървър за това е "AdmiralMarkets-Live1", а за демо е "AdmiralMarkets-Demo1".
  • Моля, обърнете внимание, че за да се логнете в MetaTrader 4, Ви трябва номера на сметката за Admiral.Classic, Trade.MT4 или Zero.MT4. За да търгувате, трябва да използвате търговската парола, която сте получили, когато сте отворили профила си, докато инвеститорската парола Ви позволява само да наблюдавате без да търгувате. Бъдете сигурни, че Вашето потребителско име и паролата не са с интервал преди и след тях.

Това означава, че Вашата реална сметка не е активирана още. За да активирате сметката си за търговия, се изисква минимална сума, която да бъде депозирана в нея. Вижте Видовете сметки за подробности относно минималния депозит. Демо сметките не изискват активиране. Конкурсните се активират автоматично в началото на конкурса.

Възможни решения:

  • Моля проверете Вашата интернет връзка, може да има проблем с Вашия интернет доставчик (ISP). Опитайте се да сърфирате уеб страници, които са хоствани в различни страни по света. Ако някои страници не отворят, се обърнете към Вашия интернет доставчик.
  • Опитайте се да деактивирате/преконфигурирате Вашият антивирусен софтуер или защитна стена, които са инсталирани на компютъра Ви, те могат да блокират някои интернет връзки от MT4. Портовете за интернет комуникация 443 и 444 трябва да бъдат отворени и достъпни за приложението terminal.exe. Ако отварянето на тези портове не помогне, можете да опитате да изключите напълно защитната стена/антивирусния софтуер и да рестартирате компютъра си.
  • Ако търгувате от работния си компютър, връзката към интернет може да минава през прокси сървър. Помолете Вашият системен администратор да Ви даде информация за прокси сървъра като IP адрес, типа на прокси и порт. След това трябва да въведете тези данни във Вашия терминал MetaTrader 4 (меню "Инструменти" > Опции > Сървър > Разреши прокси сървър > Прокси).
  • Моля попитайте Вашият системен администратор за наличието на портове във Вашата офис мрежа. Ако портовете 443 и 444 са затворени, няма да можете да използвате терминала MetaTrader 4. Можете да помолите Вашият системен администратор да отвори тези портове.

Възможни решения:

  • Търговската сесия за този финансов инструмент още не е започнала. Проверете търговските часове, посочени в тази таблица (кликнете върху всеки инструмент, за да видите повече подробности).
  • Ако се опитвате да купувате или продавате фючърсен договор, възможно е той да е изтекъл и търговията да е затворена. Понякога, около 1-2 дни преди датата на изтичане, договорите за фючърси могат да преминат на статус "затвори само", следователно отварянето на нови сделки ще бъде забранено.
  • Опитайте да рестартирате Вашата платформа за търговия.

Ще получите тази грешка, ако няма достатъчно свободни средства ("Свободен марджин") по Вашата сметка за търговия. Моля проверете от Калкулатор на трейдъра изискуемия размер на маржина за конкретен инструмент за търговия и изчислете стандартния или маржина за хеджиране за всички отворени позиции. Ако виждате, че няма достатъчно пари, за да отворите нова позиция, можете да затворите някои от Вашите съществуващи позиции или да депозирате допълнителни средства във Вашата сметка за търговия.

Моля изчакайте малко време и опитайте отново, или предишната поръчката не е била изпълнена още, или търговския сървър не я е получил, заради евентуален проблем с Вашата интернет връзка. Рестартирането на МТ4 платформата може да помогне за разрешаване на проблема.

Когато MT4 работи, погледнете към долната част и ще видите няколко раздела - Търговия | История на сметка | Новини | Сигнали | и т.н. - Изберете раздела "История на сметка", щракнете с десния бутон на открито пространство и изберете "Цялата история". Сега Вие трябва да можете да видите всички транзакции, извършени по сметката.

Моля преминете към раздела "История на сметката" в долната част на прозореца на MT4 и изберете опцията "Запиши като Подробен доклад" от контекстното меню.

Как да се тълкува Подробния отчет:

Обща нетна печалба - финансовия резултат от всички сделки. Този параметър представлява разликата между "Брутна печалба" и "Бруто загуба";

Брутна печалба - сумата от всички печеливши сделки в парични единици;

Брутна загуба - сумата от всички неизгодни сделки в парични единици;

Коефициент на печалба - съотношението между брутната печалба и брутната загуба в проценти. Съотношение от единица означава, че тези суми са равни;

Очаквано разплащане - изчислена очаквана печалба. Този параметър се изчислява статистически и представлява средната печалба/загуба от една сделка. Той също така може да подскаже към очакваната рентабилност/неизгодност на следваща сделка;

Абсолютен дроудаун - разликата между сумата на първоначалния депозит и минималното салдо под депозита;

Максимален дроудаун - най-голямата загуба на локален максимум в депозиранaтa валута и в процент от депозита;

Общо сделки - общата сума на извършените сделки;

Къси позиции (печеливши %) - количеството на късите позиции и процента на печелившите от тях;

Дълги позиции (печалба %) - размерът на дългите позиции и процента на печелившите от тях;

Печеливши сделки (% от всички) - размерът на печелившите търговски позиции и тяхната част от общия брой сделки, в проценти;

Губещи сделки (% от всички) - размерът на недоходоносните търговски позиции и тяхната част от общия брой сделки, в проценти;

Най-голяма печалба - най-голямата печалба между всички печеливши позиции;

Най-голяма загуба - най-голямата загуба сред всички нерентабилни позиции;

Средна печеливша търговия - стойността на средната печалба в рамките на търговията (сумата на печалбата, разделена на размера на печелившите сделки);

Средна губеща търговия - стойността на средната загуба в рамките на търговията (сумата на загубите разделена на сумата на неизгодните сделки);

Максимални последователни победи (печалба в пари) - най-дългата серия от печеливши търговски позиции и сумата на печалбите;

Максимални поредни загуби (загуба в пари) - най-дългата поредица неизгодни търговски позиции и сумата от загубите им;

Максимална последователна печалба (брой на победи) - максималната печалба в рамките на една серия от печеливши сделки и съответната сума от печеливши сделки;

Максимална поредна загуба (брой на загубите) - максималната загуба в рамките на една серия от нерентабилни сделки и съответната сума от неизгодни сделки;

Средни поредни победи - средната сума на печелившите позиции в последователни печеливши серии;

Средни поредни победи - средната сума на губещите позиции в последователни недоходоносни серии.

Платформата за търговия показва EET (GMT + 2 или GMT + 3 през лятно време). Не, не може да се променя, нито пък да повлияе върху графиките.

Графиките в MetaTrader 4 са създадени с използването само на цените Bid; Поръчките за продажба се изпълняват по цени Ask (можете да видите двете цени в MT4 прозореца "Състояние на пазара"). Разликата между тези цени представлява спреда. Моля, имайте това предвид, когато пускате отложени ордери. Забележка: прозореца на графиката показва само една ценова линия по подразбиране - Bid. За да видите линията Ask, кликнете с десния бутон върху графиката и отидете на свойства (или натиснете F8), преминете към "Общи" и дайте отметка на "Покажи Ask линията".

Можете ръчно да въвеждате всякакъв обем, който искате, започвайки от 0.01 лота и с допълнителна стъпка на 0.01 лота. Например можете да въвеждате "0.12" или "0.03", което решава възникналия проблем.

За да видите пълният списък на наличните инструменти, изберете опцията "Покажи всички символи" от менюто като кликнете с десния бутон на мишката в прозореца "Състояние на пазара". Препоръчително е да повтаряте тази процедура най-малко веднъж месечно, защото нови договори се добавят редовно и някои изтекли договори (т.е. фючърси) се премахват от списъка.

Trade.MT4 използва различен захранващ поток от стандартния. Когато изберете инструменти от прозореца за Състояние на пазара, се уверете, че те идват с -pro наставка. За пример, EUR/USD-Pro вместо EUR/USD.

PC версията на MT4 клиента може да работи на всички Microsoft Windows базирани операционни системи. Преинсталирана емулирана MAC версия на MT4 е също налична. Хардуерните изисквания се различават между операционните системи, но всеки съвременен добре поддържан компютър би трябвало да не изпитва никакви проблеми с функционалността. Като обща насока трябва да бъдат изпълнени следните минимални спецификации:

  • 2.0 GHz или по-бърз процесор
  • 512 MB оперативна памет (1 GB се препоръчва)
  • Резолюция на екрана 1024 x 768 или по-висока
  • Скорост на връзката на модема 36.6 Kbps или по-бърза - стабилната високоскоростна връзка е силно препоръчителна.

Ако вече сте се регистрирали и сте отворили реална или демо сметка (получили сте Вашето потребителско име и парола), ние Ви препоръчваме изтегляне и инсталиране на MT4 от нашия сайт, това е най-лесният и най-удобен начин, тъй като всички наши адреси на сървърите вече са включени, Вие трябва само да стартирате клиентския терминал и се свържете с Вашата сметка за търговия.Ако някоя друга версия на клиентския терминал MT4 вече е инсталирана на Вашия компютър, можете да я използвате за търговия при Admiral Markets UK. Моля, използвайте следните адреси на сървърите, за да се свържете със сметката си в Admiral Markets UK. Можете да въведете всеки от тези адреси в File> Login [Сървър] или в Tools> Options [Сървър] текстовите полета.Сървъри за реални / лайв сметки (AdmiralMarkets-Live *): acs1.admiralmarkets.com или acs26.admiralmarkets.com (Trade.MT4).
acs10.admiralmarkets.com или acs11.admiralmarkets.com (Zero.MT4).
Сървъри за демо сметки (AdmiralMarkets-демо *): acs21.admiralmarkets.com (Trade.MT4).
acs21.admiralmarkets.com (Zero.MT4).

Независимо от факта, че Admiral Markets UK отдава голямо значение на стабилността и сигурността на своите системи за търговия винаги има възможност за непредвидени грешки или повреди, като интернет връзки и други технологични системи могат да бъдат уязвими към неизправности.

В такива случаи, Admiral Markets AS силно препоръчва всички клиенти да се запознаят с допълнителните носители за търговия на разположение, като инсталиране на платформата на друг лаптоп/компютър или изтегляне на мобилната версия на платформата на таблет/смартфон.

Ако търговската платформа на Admiral Markets UK стане неизправна или по друг начин е недостъпна, Admiral Markets осигурява (само като мярка за непредвидени случаи) услугата телефонен Дилинг за изпълнение на търговски поръчки.

Услугата телефонен Дилинг на Admiral Markets UK се предлага 24 часа в денонощието от понеделник до петък на номер +372 6 309 306. Услугата телефонен Дилинг е предоставена само на английски, естонски или руски.

Всеки клиент, който иска да използва услугата телефонен Дилинг, ще бъде идентифициран от дилъра на Admiral Market преди някакви поръчки да се променят. Клиентът трябва да предостави номер на своя сметка (MetaTrader сметка, открита с Admiral Markets UK) и телефонна парола. Дилърът няма да модифицира или изпълнява никакви поръчки, докато клиентът не е идентифициран правилно.