Пълно ръководство: Как да печелите от Форекс партньорски програми?

Борис Петров

Вероятно сте чували, че от партньорски маркетинг може да се печели добре? Може би сте собственик на уебсайт или блог, маркетинг специалист, имате много последователи в социалните мрежи или просто искате да се възползвате от щедрите комисионни, които може да печелите чрез Форекс партньорски програми? То тогава тази статия е точно за Вас!

В нея ще разберете какво са Форекс партньорски програми, как работят програмите за партньорски маркетинг, как да печелите от партньорство с брокер и как да изберете най-доброто бизнес партньорство за Вас? Да започваме!

Какво е Форекс партньорска програма?

Най-общо казано партньорска програма е, когато популяризирате продукт или услуга, предлагани от някой друг и ако се стигне до покупка печелите комисионна затова. В контекста на Форекс и останалите финансови пазари това означава свързване на Вашия сайт, блог, социална мрежа и тн, с външен брокер или платформа за търговия.

Ако някои от хората, насочени от Вас към брокер се регистрират, то ще получите комисионна базирана на размера на депозита му или на процент от сделките, които той извършва в бъдеще. Структурите за разплащане варират сериозно при различните инвестиционни посредници.

Ако усложним малко въпроса, то Форекс партньорска програма понякога се използва като израз за няколко различни вида бизнес партньорство с брокер. Повечето от тях са свързани с представяне на посредника, с който имате споразумение за партньорство, на Вашата аудитория.

По-късно в статията ще разгледаме и най-популярните възможности за бизнес партньорство с брокер. Преди това трябва да отговорим на въпроса дали наистина може да се печели от Форекс програми за партньорски маркетинг?

Може ли да се печели от партньорски маркетинг?

Отговорът на този въпрос с една дума е ДА. Напълно възможно е да печелите пари от партньорски маркетинг и много хора по света го правят.

Въпреки всичко трябва да сте реалисти. Ако не управлявате сайт с висок трафик или не сте готови да положите сериозни усилия, то тази дейност едва ли скоро ще Ви стане първи източник на доходи. В тези случаи, за приходите от партньорски програми е по-разумно да се мисли като източник на допълнителни доходи, който ако бъда изграден добре може да донесе висока възвръщаемост при сравнително скромна инвестиция от време.

Как да правите страхотен партньорски маркетинг?

Докато партньорският маркетинг често се смята като генератор на пасивни доходи, ще видите далеч по-добри резултати, като вложите малко допълнителни усилия, за да демонстрирате Вашите партньорски връзки на вниманието на Вашата аудитория.

Вижте една изпитана стратегия за партньорски маркетинг в 10 стъпки, която ще Ви помогне да извлечете максимума от Вашите Форекс партньорски програми.

Стъпка 1: Изградете доверие

Забележка: ако вече сте създали страхотен сайт с добре ангажирана публика, преминете към стъпка 3.

Разликата между партньорски маркетинг и просто поставяне на реклами на Вашия уебсайт е, че като партньорски маркетинг, Вие се застъпвате за продукта. Вие лично казвате на аудиторията си, че този Форекс брокер си заслужава времето.

Това означава, че аудиторията Ви трябва да има причина да се довери на Вашето мнение по въпроса. Трябва да демонстрирате своите знания за търговията или инвестиционните финанси като цяло, предоставяйки съвети и анализ и да подчертаете Вашето влияние. Това ще помогне мнение Ви да се смята за точно, полезно и да вдъхва доверие.

Стъпка 2: Изградете доверие във финансовата индустрия

Без сериозно следване ще имате затруднения в докарването на който и да било клиент на Форекс брокер. Това не само означава, че няма да бъдете особено привлекателен партньор за брокерите, но и няма да можете да спечелите много пари от Форекс партньорски програми.

Отново много от това се свежда до качеството на съдържанието, което произвеждате. Също така трябва редовно да публикувате съдържание, за да поддържате хората ангажирани с Вашия сайт и с Вашите профили в социалните медии. От изключително значение може да e повишаването на класирането на Вашите статии в Google.

Помислете внимателно за темите, които хората искат да чуят, и се съсредоточете върху проблемите, които искат да бъдат решени. Обърнете сериозно внимание на Search Engine Optimization (SEO), за да насърчите входящия трафик към Вашия сайт или блог и включете статиите си в различни канали в социалните медии.

Ако сте привърженици на SEO, също е възможно да създадете сайт само около преглед на продукти във Вашата ниша, който ще проучим в следващия раздел.

Стъпка 3: Пишете отзиви за трейдинг продукти и платформи

Преди да потърсите Форекс партньорски програми, има смисъл да започнете да пишете отзиви за Форекс или за продукти свързани с търговията на финансовите пазари и платформи на Вашия сайт.

Това е ефективна тактика поради три причини:

  • Вашите читатели свикват да виждат отзиви на Вашия сайт, така че това няма да изглежда неподходящо, когато популяризирате даден брокер или платформа, след като подпишете споразумение за партньорство с даден брокер.
  • Това е чудесен начин да включите ключови думи и общи думи за търсене във Вашето съдържание, без да се чувствате неестествено или объркващо. Хората често търсят сравнения или задават въпроси "кой е по-добър?", така че писането на рецензии, които сравняват различни платформи за търговия или Форекс брокери, е отличен начин за привличане на нови читатели.
  • Целевите читатели активно търсят да изпробват търговията на финансовите пазари, което ще Ви улесни да ги убедите да изберат брокера, с който си партнирате.

СТАНЕТЕ ПАРТНЬОР

Стъпка 4: Започнете да събирате имейл адреси

Изграждането на списък с имейли е интелигентен начин да се гарантира, че имате пряка комуникация с аудиторията си, когато искате да популяризирате нещо по-специално. По принцип, Вие полагате основите чрез Вашите маркетинг усилия, за да печелите от Форекс партньорски програми след това.

Помислете за вграждане на изскачаща форма за абонамент на Вашия уебсайт. Още по-добре е да създадете затворено съдържание, т.е. безплатно висококачествено съдържание, но за което хората трябва да въведат своите данни за контакт, преди да могат да го изтеглят.

Дори и да получите само няколкостотин имейл адреси, те са изключително ценни. Степента на реализация е значително по-добра за персонализирани имейли, отколкото за уебсайтове. Ако подходите интелигентно към тези хора, те биха могли да бъдат най-печелившите Ви перспективи.

Бележка: Преди да започнете партньорски маркетинг се запознайте и с изискванията на Общия регламент за защита на данните (GDPR), тъй като той се прилага в Европа.

Стъпка 5: Регистрирайте се във Форекс партньорска програма

Вече сте готови да предприемете скока и да изберете подходящата за Вас Форекс партньорска програма, както по отношение на брокера, така и по структурата на комисионната, която ще работи най-добре във Вашите обстоятелства. Трябва да имате предвид, че това е много важна стъпка и е добре да и отделите нужното време и усилия.

По-надолу в статията ще получите някои съвети и насоки по тази тема.

Стъпка 6: Поставете партньорския линк на Вашия сайт

Вече имате всичко необходимо, за да започнете да генерирате комисионни от Форекс партньорски маркетинг. Вашият брокер ще Ви даде уникален партньорски линк (ако е загрижен за партньорите си и пълен пакет маркетингови материали, банери, приставки и т.н.). Просто трябва да изберете къде да ги поставите на Вашия уебсайт.

Постъпете умно. Има смисъл да добавите линка към рецензии и всякакви други статии, които споменават брокера по име. Можете също така да решите да напишете специална статия, конкретно популяризираща платформата за търговия, да създадете демонстрация или да добавите видеоклип с придружаваща връзка, да организирате уебинар, говорейки как работи сайтът и / или да добавите бутон.

Целта е да увеличите експозицията, без да прекалявате. Не искате да изглеждате твърде настойчиви и да натрапвате Вашия партньор.

Стъпка 7: Популяризирайте линка във Вашата аудитория

Възможно е да оставите линка някъде на сайта си и да изчакате хората да кликнат. Но ако наистина искате да печелите пари от партньорски маркетинг, препоръчително е да стигнете малко по-далеч. Това е моментът да уведомите списъка си с имейли за брокера, с който имате споразумение за партньорство.

Създайте ясен и ангажиращ имейл, очертаващ предимствата на Форекс брокера и защо смятате, че би бил добър избор за Вашите читатели. Сравнете инвестиционния посредник с други основни конкуренти и изтъкнете неговите предимства.

Не забравяйте също, че търговията с финансови инструменти в силно регулиран бизнес и то съвсем правилно. Вашият брокер трябва да ви предостави множество имейл шаблони и примерни формуляри, за да гарантира, че информацията, която споделяте с Вашата аудитория, е точна, прозрачна и съобразена с индустриалните правила

Стъпка 8: Популяризирайте линка към по-широка мрежа, използвайки PPC реклама

Ако искате да разширите мрежата си от препратки, помислете за бюджет за рекламна кампания с плащане за клик (Pay Per Click), използвайки партньорския си линк. Онлайн рекламните мрежи, предоставени от Google, Facebook и други издатели, са склонни да Ви предоставят сериозен контрол точно до кого искате да достигнат рекламите Ви, като същевременно Ви дават много гъвкавост да изпробвате различни реклами на много ниска цена. Една малка инвестиция може да измине дълъг път.

Стъпка 9: Съберете Вашите партньорски комисиони

Досега направихте всичко възможно да популяризирате линковете и всичко, което трябва да направите е да изчакай да дойде и Вашия дял от парите. Надяваме се (ако сте използвали нашите съвети), че Вашия брокер има интуитивна, лесна за навигация партньорска платформа, където ще можете да следите колко клиенти сте препоръчали, колко са депозирали и търгували, и колко сте получили Вие като комисионни. Това е на практика целия процес.

Стъпка 10: Преглед и подобряване

Ако искате да генерирате сериозни приходи от Форекс партньорски програми, има още една стъпка:

Отново, ако работите с водеща Форекс партньорска програма, ще имате достъп до платформа, която Ви помага да наблюдавате ефективността и да проследявате ROI (Return of investment, възвръщаемост на инвестицията). Използвайте това, за да разберете какво работи добре и какво може да се подобри, от каналите, които сте използвали за популяризиране на Вашите партньорски линкове, до видовете хора, към които сте се насочили в рекламните и маркетинговите си кампании.

След като имате ясна представа за това, можете да използвате заключенията, за да усъвършенствате подхода си, да изпробвате нови възможности, да изрежете методите, които не работят и да продължите да подобрявате възвръщаемостта на инвестициите си (ROI).

Въпреки че звучи контраинтуитивно, най-успешните маркетингови партньори на Форекс брокери са тези, които не се фиксират прекалено много върху реалната продажба. Вместо това те непрекъснато измислят как могат да предложат нещо ценно за своята аудитория или мрежа, разглеждайки транзакцията от гледна точка на клиента, а не от тяхната собствена.

Не забравяйте, че хората не купуват или инвестират, защото Вие искате. Правят го, защото Вие сте ги убедили, че искат. Добрата новина обаче е, че с партньорски маркетинг, Вие може да подхождате към разговора като ментор, преподавател и лидер в индустрията, а не като директен продавач. Тогава половината битка вече е спечелена!

Видове Форекс партньорски програми

Най-общо казано, има три начина за Форекс партньорство с брокер. Можете да направите това с реферални партньорски програми, като бизнес партньор или чрез white label на цяла търговска платформа. Нека да видим как работи всеки вид от тези партньорски програми и за кой са най-подходящи.

Реферални партньорски програми

Рефералните партньорски програми включват въвеждане на нови клиенти към Форекс доставчик или платформа. След това получавате комисионна въз основа на това колко ценни са тези нови регистрации за компанията. Обикновено рефералните партньори са агенти, предприемачи или корпорации.

Като се има предвид, че в много случаи те са просто опитни трейдъри, които знаят за какво говорят и вече са успели да спечелят доста пари чрез онлайн търговия, било като странична дейност или като основна работа.

В много случаи трейдърите, които решат да се опитат да бъдат реферален партньор, вече са изваяли ниша за себе си, създавайки съдържание по темата за търговия. Например, те могат да управляват успешен блог или YouTube канал, който ги позиционира като влияние. Това ги улеснява да изградят връзки с потенциални клиенти и да ги убедят да изпробват платформата за търговия.

Много брокери, които работят с реферални партньорски програми, предоставят на своите партньори и пакет от промоционални инструменти и съдържание. По този начин няма нужда да отделят време за създаване на маркетингови материали и могат да се съсредоточат върху използването на своя опит и умения, за да доведат нови клиенти на брокера, с който имат споразумение за партньорство.

Научете повече за партньорската програмата на Admirals.

Бизнес партньор с брокер (IB)

Този подход е предназначен за хора, които вече имат добре установено присъствие в социалните медии или друга онлайн платформа, свързана с търговията на финансовите пазари. Това може да бъде сайт, блог, канал в YouTube, медиен портал, свързан с търговия или финанси, или друг вид влиятелно присъствие в социалните медии.

Също може да е партньорска програма, която е насочена към издатели на уебсайтове, маркетингови специалисти, купувачи на медийно пространство, маркетинг чрез имейли, партньорски мрежи и социални медии.

С други думи, ако се специализирате в създаването на първокласно съдържание или предоставянето на ценни съвети, успявате да накарате хората да Ви следват и сега търсите начини да реализирате тези умения, то този вид партньорство може да се окаже прекрасна възможност за Вас. Програмата за Бизнес партньор известна на английски като Introducing Broker (IB) е предназначенa да генерира пасивен доход - поток от приходи, който не увеличава сериозно Вашето натоварване.

Много хора, които участват във Форекс партньорство с брокер, са изпробвали други реферални програми или партньорски маркетингови програми преди, но сега търсят партньорство с доставчици, които могат да им донесат по-голям доход. Те също така искат да се уверят, че им е удобно да популяризират въпросната търговска платформа и въпросния партньор, тъй като бизнесът им разчита на това да предоставят надеждни и точни съвети.

Научете повече за Форекс Бизнес партньорство с Admirals.

White Label партньорска програма

В повечето случаи към White label партньорство с брокер се насочват банки, инвестиционни компании и други финансови компании, които се интересуват да увеличат своето портфолио от предлагани продукти. Идеята е, че те могат да предлагат услуги за ежедневна търговия, без да се налага да разработват собствена платформа.

По същество компанията поставя своето лого и име върху версия на платформата за търговия или я вгражда в своите собствени технологии и приложения, така че да я предостави на своите клиенти. Платформата, а в повечето случаи и други допълнителни услуги се предоставят от брокера на кандидата за white label партньорска програма.

Научете повече за възможностите за White Label бизнес партньорство с Admirals.

Как да изберете най-добрите Форекс партньорски програми?

В днешната цифрова епоха е много по-трудно да проверите за какво точно сте се регистрирали. По-лошото е, че когато става въпрос за потенциал за генериране на печалби от Форекс партньорски програми, има много сенчести схеми, където "страхотни сделки" се оказват доста по-различни от очакваното.

В тази част от статията ще разгледаме най-важните фактори, на които трябва да обърнете внимание при намирането на най-добрата Форекс партньорска програма и избора на най-подходящата за Вас.

Комисионна на Форекс партньорски програми

Нека започнем с най-очевидния въпрос: може ли дадена партньорска програма да Ви донесе прилични пари?

В крайна сметка, без това условие да изпълнено, всичко останало е спорен въпрос. Както вече споменахме по-горе в статията, има няколко различни вида Форекс програми за партньорство с брокери и всяка от тях се предлага със собствени комисионни и платежни структури.

Най-общо казано, можете да очаквате да спечелите комисионна до $ 600 за всеки нов човек, който препращате към сайта на брокера, в зависимост от това колко голям е депозита на този клиент и какъв обем изтъргува.

Най-добрите Форекс партньорски програми също ще Ви дадат възможност да печелите текущи комисионни, обвързани с това колко тези препоръчани клиенти продължават напред. Дори могат да Ви платят комисионна, когато хората, които сте довели, започват на свой ред да препращат нови клиенти.

Прозрачност на бизнес партньорство

Както при всеки бизнес модел, успехът на партньорските и реферални програми доведе до пренаселен пазар, като много сайтове и брокери се стремят да участват в създаването на свои собствени версии. За съжаление, някои от тези оператори са по-малко надеждни, отколкото Вие се надявате.

Уверете се, че всяка Форекс партньорска програма, която изберете, е напълно прозрачна и надграждаща в начина, по който се отчитат сделки и изчисляват плащания. Трябва да можете съвсем лесно да наблюдавате процеса на изчисляване и превеждане на комисионната, която сте изработили.

Лесна регистрация в партньорска програма

Всякакви пречки по време на процеса на регистрация на нови клиенти ще Ви създават все повече работа и в крайна сметка може да Ви струват бизнеса. Особено ако повечето Ви клиенти са начинаещи, които като погледнат процеса ще го отложат или ще се откажат поради възникнали трудности.

Разгледайте добре как функционира системата и клиентския интерфейс на брокера, преди да решите да започнете работа с него. Целият процес трябва да е възможно най-гладък, ясен и лесен за нови потребители.

Репутация на брокера за бизнес партньорство

Партньорството с реномиран брокер е от съществено значение за Вашия бизнес. Брокерът, с когото си партнирате, трябва да бъде уважаван и напълно регулиран, от правилната страна на всички правила, закони и други съображения за съответствие.

Въпреки че може да е трудно да разберем колко уважаван и надежден е даден брокер, като погледнете неговия уебсайт, има няколко полезни индикатора.

Първо, ясно ли са посочени регулаторните органи, от които е оторизиран и регулиран избраният от Вас брокер? Например, инвестиционните посредници от Admirals Group са изцяло регулирани от съответните органи:

  • Admirals UK Ltd е оторизирана и регулирана от Органа за финансово поведение (FCA) Великобритания.
  • Admirals AS е оторизирана и регулирана от Естонския орган за финансов надзор (EFSA)
  • Admirals Cyprus Ltd е оторизирана и регулирана от Кипърската комисия за ценни книжа и борси (CySEC)
  • Admirals Pty Ltd притежава австралийски лиценз за финансови услуги (AFSL) за извършване на бизнес с финансови услуги в Австралия.

Лесно ли е да намерите информация къде са регистрирани и да се свържете с тях ако имате въпроси? Печелили ли награди в индустрията? Admirals успя да спечели множество награди за своите предложения за Форекс и ДЗР търговия в регионите, в които оперира.

Добре е да можете да намерите някакво отразяване на финансовия посредник в новинарските статии за бранша.

Важно: Финансовият посредник има ли присъствие в много различни страни или е само регионален? Присъствието на брокера лесно може да Ви покаже, доколко е утвърдена една компания. Освен това означава, че посредникът отговаря и се придържа към различните видове регулации в много различни региони, което би трябвало да Ви говори за неговата стабилност.

Предлага ли Ви се помощ в партньорски маркетинг?

Успехът на вашето начинание във Форекс партньорски програми се основава на това, че ще привлечете множество хора към сайта на финансовия посредник, с който имате споразумение за партньорство.

Възможно е да не сте специализиран в маркетинга, а по-скоро във финансовите анализи и съвети, Форекс търговия или други дейности свързани с финансовите пазари. Дори и да сте специалист по партньорски маркетинг извършването на цялата работа сам може да Ви натовари значително и да понижи Вашата възвръщаемост.

Най-добрите финансови посредници много добре знаят това. Те ще направят всичко възможно, за да направят Вашата роля в бизнес партньорството възможно най-гладка, предоставяйки обширни маркетингови материали и шаблони, които можете просто да предадете на заинтересованите клиенти.

В зависимост от типа партньорство, това може да включва заглавни страници на социални медии, банери на уебсайтове и приставки или шаблони на имейли и подкрепяща литература за споделяне с Вашата мрежа. Не забравяйте да проверите какво точно Ви предлагат преди да започнете, за да сте сигурни, че е подходящо за Вашата ситуация и партньорска програма.

Как да следите възвръщаемостта си от партньорска програма?

Стабилната и лесна за употреба партньорска платформа не просто трябва да е прозрачна. Трябва Ви изключително важен инструмент, който Ви помага да наблюдавате ефективността на Вашия валутен партньорски маркетинг, качеството на регистрациите, които водите на платформата и възвръщаемостта на Вашите инвестиции.

Потърсете партньорски портал с денонощен достъп до панела Ви за управление, който Ви предоставя подробни отчети, статистика и анализи. Трябва да можете да анализирате ефективността на Вашите маркетингови дейности в дълбочина, изчислявайки и сравнявайки Вашата ROI.

По този начин Ви ще можете постоянно да усъвършенствате стратегията си за партньорски маркетинг с цел по-добри и по-добри резултати.

Обслужване на партньорска програма

Колкото и да е страхотна системата, платформата или портала, винаги има шанс нещо да се обърка или да имате въпроси. Това е важно и брокерът трябва да оценява това и да Ви предостави лесен начин да се свържете с него при всякакви проблеми или въпроси.

Най-добрите програми включват цялостна поддръжка от полезен, можещ, многоезичен екип. Винаги проверявайте дали можете да получите нужната помощ на езика, който Вие и Вашите клиенти изискват!

Продукт и Форекс партньорска програма

Вероятно много често ще срещнете изречението "Това е топ платформа за търговия", "най-добрите условия на пазара" и тн. Все пак не трябва сляпо да се доверявате на подобни твърдения. Важно е да се разровите и да направите собствено проучване.

Няма никакво значение колко голяма комисионна Ви предлага даден брокер с неговите партньорски програми ако продуктът му е непродаваем. Вашата цел е да накарате хората да грабнат възможността и да се регистрират на тази платформа за търговия. Това едва ли ще е възможно ако продукта, който предлага брокера е с ниско качество.

Финансовите посредник трябва да предлага:

  • Широка гама от финансови инструменти - ДЗР върху валутни двойки, акции, индекси, суровини, облигации, ETF-и и криптовалути.
  • Популярна и лесна за работа платформа за търговия, която е достъпна от всяко мобилно устройство.
  • Лицензи и регулации от реномирани регулаторни органи
  • Награди и високи постижения
  • Глобално присъствие

След като разбрахте какво са Форекс партньорски програми, какви са различните видове и как да изберете най-добрите от тях, то нека да разгледаме някои термини, които често може да срещнете при партньорство с брокер.

Речник на Форекс партньорски програми

В тази глава на статията ще получите разяснение на това какво означават някои термини, с които вероятно ще се сблъскате при избор на Форекс партньорска програма.

CPA: Това съкращение идва от английското Cost per Action или буквално преведено на български цена за действие, може и цена за придобиване. Наистина е важно да обърнете сериозно внимание на условията на Форекс партньорска програма със CPA, тъй като действието, за което ще получите комисионна ще варира. Обикновено комисионната от тип CPA се базира на депозита на клиента, който сте довели, а не само на отваряне на сметка.

CPL: CPL (англ Cost per Lead) означава цена на регистрация. Някои Форекс партньорски програми възнаграждават само за изпращане на регистрация. При тях клиентът въвежда своите данни за контакт като се регистрират за безплатна демо сметка или обучение, но не се ангажират с депозит. Обърнете внимание, че по съвсем очевидни причини Вашите CPL комисионни ще са доста по-ниски от CPA.

Отстъпки: Отстъпките са текущи комисионни. Те са базирани на търговския обем и Вие получавате комисионна за всяка сделка, която доведеният от Вас клиент отвори, докато използва платформата. Обикновено заплащането е като определен брой пипсове на изтъргуван лот, предварително определена цена на лот или процент от спреда.

Дял от приходите: Това означава, че ще получите комисионна базирана на това колко печеливш е препоръчаният от Вас клиент като цяло - включително на базата на загубите му. Този тип бизнес партньорство е все по-рядко срещан при брокерите, най-вече поради регулаторните изисквания в Европа.

Под-партньор/второ ниво комисионна: Това е комисионна, която получавате за препоръчани клиенти, които след това започват да препращат техни клиенти към брокера. Това е чудесен начин да изградите поток на пасивна допълнителна доходност. Но ако брокерът няма надеждна система за следене, то може да стане сложен и труден за проследяване. Много брокери не предлагат този тип комисионни.

Съвети за успех в бизнес партньорство с брокер

За да успеете да превърнете вашето Форекс бизнес партньорство с брокер от някакъв приход до постоянен доход, ще трябва да гледате на него като на сериозен бизнес. Преди да продължите напред, трябва да сте готови да предоставите на този бизнес грижите, вниманието и времето, които нарастват с развиващия се бизнес.

Да, има умни и ефективни начини за това, но фактът остава: ще трябва да инвестирате време, усилия и (вероятно) малко пари, за да достигнете до най-добрите резултати.

Нещо повече, както при всеки онлайн бизнес едно от най-големите предизвикателства при разрастването на партньорско маркетингово начинание първоначално е как да доведете хората до Вашия сайт. Тук идват на помощ стратегиите за създаване на съдържание, SEO и социалните мрежи. Но работата не свършва дотук!

След като сте довели хората до Вашия сайт ще трябва да можете да конвертирате тези посетители в клиенти. Това означава, че трябва да се фокусирате върху качеството на генерираните от Вас потенциални клиенти, а не само върху количеството. Трябва да дадете нетна стойност на тези лица, че сте достоверен и надежден източник по тази тема.

Нека сега да Ви дадем някои съвети затова как да развиете Вашето бизнес партньорство с брокер.

1. Увеличете трафика на сайта си

За да спечелите повече комисионни от Вашите партньорски маркетинг начинания, трябва да насочите повече хора към избрания от Вас брокер. Ясно е, че това първоначално означава да привлечете повече хора към Вашия сайт.

Най-рентабилният начин да направите това е да улесните правилните хора сами да намерят вашия сайт. За целта е необходимо да предприемете стъпки, които подобряват шансовете ви за поява в търсенията в търсачките като Google, YouTube, Bing, Yahoo и тн.

Отделете време да анализирате вашия сайт, за да разберете колко добре е оптимизиран за търсачките (SEO). Използвайте инструменти за търсене на ключови думи (някои от тях дори са безплатни), за да определите кои думи и фрази използват хората, когато търсят информация за финансовите пазари (или Вашата конкретна ниша в тази тема). След това включете тези думи и фрази във Вашето съдържание.

2. Създайте отлично съдържание

Алгоритмите на търсачките се променят непрекъснато, но нуждата от качествено съдържание не се. Създаването на добре проучени, безупречно представени, дълготрайни статии (съдържание, което все още ще бъде ценно и след година) е най-добрата Ви защита срещу следващата актуализация на алгоритъма на Google или някоя от другите търсачки.

Не само че е по-вероятно да се окажете на челните позиции в Google, но страхотното съдържание също насърчава споделяния, коментари, препрочитания и други поведения на аудиторията, които помагат за привличане на нови хора към Вашето съдържание. А по този начин и към Вашите дългосрочни партньорски линкове.

Освен това, както видяхме, колкото по-добро и авторитетно е вашето съдържание, толкова по-вероятно е хората да се доверят на съветите ви и да изпробват брокера, който препоръчвате.

Освен че трябва да се уверите, че поддържате висок стандарт на съдържанието си, помислете творчески за това как най-добре да го представите. Например, може ли дадено ръководство или преглед да се предостави като видео? Може би като уебинар? Бихте ли могли да направите кратки постове във Facebook или Instagram, които свързват към по-дълга статия или видео на вашия сайт?

Преценете аудиторията си - кой формат ще бъде най-полезен и ангажиращ за нея или коя комбинация от формати?

3. Не слагайте всички яйца в една кошница.

Както бе споменато по-горе, Google е склонна към основен ремонт на своите алгоритми и то без ясно предупреждение. И не е единственият. Много онлайн бизнеси бяха заплашени за една нощ от внезапното завъртане на Facebook към модел на изплащане.

Въпросът е, че е важно да внимавате и да разчитате на всеки един канал, за да привлечете хората към Вашия сайт. Оптимизирайте Вашия сайт за търсения в Google, публикувайте във Facebook и инвестирайте в реклами в двете платформи.

Все пак не пренебрегвайте по-малко очевидните канали. Например Yahoo и Bing може да са по-малко популярни от Google, но те също имат милиони потребители, като много по-малко компании се борят за рекламно пространство.

Помислете за публикуване в Medium и LinkedIn, както и в свой собствен блог. Изпробвайте видеоклипове в Instagram и Twitter, както и YouTube. Колкото по-широко е разпространението Ви, толкова по-малък е рискът и по-устойчиви ще бъдете променени.

4. Дръжте аудиторията си близо

Както споменахме по-горе преди време Facebook промени начина, по който компаниите и марките взаимодействат със своите последователи. Това е показателно, че голяма част от платформите действат като врата между вас и Вашата аудитория.

Лесно е да стигнете до извода, че колкото повече врати държите постоянно отворени, толкова по-голяма аудитория ще си осигурите. Освен това няма да сте толкова уязвими ако "една от вратите се затвори".

Съсредоточете се върху създаването на дълъг списък с имейли и телефони по време на процеса на регистрация. По този начин ще изградите директна линия за контакт с хора, на които можете да изпращате Вашите партньорски линкове, но и ще научите повече за тях, какви са техните интереси и желания, за да може да насочите към тях точното предложение.

Да накарате хората да Ви дадат имейл адресите си и телефоните си, разбира се, е предизвикателство само по себе си. Ще се справите много по-добре в това, ако предложите нещо ценно в замяна. Това може да бъдат обучителни материали, електронна книга, достъп до уебинар, обикновен бюлетин със съвети и анализи или друго защитено съдържание, което хората достатъчно много искат, за да въведат своите данни.

5. Управлявайте умно комуникационните канали

Вие разполагате само с толкова висококачествено съдържание, колкото можете да създадете. Имате само толкова време, колкото може да отделите за Вашата Форекс партньорска програма. Затова поддържайте точно толкова комуникационни канали, колкото може да управлявате ефективно.

За да успеете наистина да развиете бизнеса си може да има смисъл да си възлагате точно определени задачи като писане на съдържание за сайтове, управление на профили в социални мрежи, закупуване на рекламно пространство, анализ на SEO и тн.

Особено ако можете да отделите това време за задачи, които спрямо Вашия опит в индустрията, ще генерират повече приходи в дългосрочен план. В този смисъл онлайн бизнеса, базиран на комисионни, е нестабилен по своята същност.

Въпреки че е абсолютно възможно да печелите пари от партньорски маркетинг, е лоша идея да поемете твърде много разходи - особено такива, които не можете да намалите, ако нещата се объркат. Дръжте бизнеса си достатъчно добре скроен, за да издържате на лоши периоди, така че никога да не рискувате да харчите повече, отколкото печелите.

6. Избор на партньорска програма

Извършвате прекалено много работа за всяка успешно реализирана препоръка на клиент? Въпреки това получавате само еднократна комисионна? Ако е атака, то това плащане трябва да се достатъчно солидно, за да си струва отделеното време.

Прегледайте добре брокера,с когото сте избрали да подпишете споразумение за партньорство и неговите Форекс партньорски програми. Комисионната достатъчно щедра ли е? Брокерът предлага ли постепенно нарастващо възнаграждение за по-големи депозити и повече регистрации? Има ли възможности за получаване на периодични приходи чрез текущи отстъпки за лоялни клиенти, които продължават да търгуват на платформата?

Ако отговорите на тези въпроси е не, то можете да откриете, че имате възможности да рязко да повишите доходите си ако преминете към Форекс брокер, който Ви предлага по-добра сделка.

Предупреждение: Не винаги всичко е свързано с потенциалната доходност. Има и много други фактори, които е добре да имате предвид при избора на най-добра Форекс партньорска програма и ние изброихме част от тях по-рано в статията. Те включват качествен продукт, прозрачност, репутация на брокера, лесна регистрация и други.

7. Останете фокусирани

Когато разраствате Вашия бизнес с Форекс партньорски програми може да изкушаващо за Вас да се регистрирате в множество програми и да опаковате сайта си с партньорски линкове, за да се опитате да увеличите максимално доходността си.

Въпреки че няма нищо лошо да работите с повече от една Форекс партньорски програми, все пак трябва да сте сигурни, че не губите нишата си, разтваряте прекалено експертния си опит или обърквате аудиторията си като препоръчвате прекалено много подобни брокери или други продукти в едно малко пространство.

Най-важното е никога да не забравяте защо хората идват при Вас. Те търсят ценна информация, съвети и напътствия, които Вие имате възможност да им предоставите. Партньорският маркетинг Ви дава отличен потенциал да се възползвате от това, но в момента, в който изгубите от поглед продуктите, които предлагате на Вашата аудитория, то е много вероятно Вашия бизнес да пострада.

Бъдете фокусирани върху нуждите и интересите на Вашата ниша и да им предлагате съдържание, което е по-добро от всичко, което биха могли да намерят другаде. Това е най-надеждният път към растеж и успех на всяко бизнес партньорство.

Така, сега получихте 7 основни съвета, които е добре да научите, за да развиете Вашия Форекс партньорски маркетинг. Може би се чудите какво следва?

Admirals предлага на хора като Вас възможността да станат партньор, което означава, че като ни помогнете да представим нашите търговски услуги във Вашите мрежи, ние ще ви възнаграждаваме всеки път, когато го направите!

Как да започнете Форекс партньорска програма?

Тук в няколко прости стъпки ще Ви покажем как може да започнете Форекс партньорска програма с Admirals и да получавате до $600 комисионна за всеки нов клиент, който успеете да доведете чрез Вашият партньорски линк.

Освен това Admirals Ви предоставя голям брой маркетингови услуги като банери за Facebook, шаблони за имейл и много други. Възползвайте се от инструментите за статистика, които Ви позволяват непрекъснато да наблюдавате и подобрявате Вашата производителност и да разраствате Вашето бизнес партньорство.

Следвайте простите стъпки по-долу, за да станете бизнес партньор на Admirals и използвайте Вашия партньорски линк, за да насочите аудиторията си към брокер номер 1 в Германия, Испания и Естония за 2019 година.

1. Отидете на сайта на Admirals. Кликнете върху менюто Партньорство и изберете желания от Вас тип партньорство - Представящ бизнес партньор, Партньорска програма или White Label.

Да кажем че Вашия избор е Партньорска програма, но при представящ бизнес партньор процедурата е сходна. White Label програмата има своите особености и там има повече изисквания към кандидатстващия за партньор.

2. След като сте избрали Партньорска програма, скролнете надолу с мишката и на екрана ще видите бутон "Започнете регистрация".

3. Попълнете исканите данни - Вашите име, фамилия и имейл.

След като попълните полетата кликнете върху синята стрелка в долната част на формуляра.

4. Продължете да въвеждате исканата от Вас информация в предоставените полета. Внимавайте и изберете държавата на Вашия телефонен номер и потвърдете декларацията за поверителност и абонамента си за получаване на предложения, за да не пропуснете нито една нова оферта.

5. Кликнете върху зеления бутона и продължете да следвате стъпките, за да завършите Вашата регистрация за Форекс Партньорска програма от Admirals.

6. Ще получите линк за активиране на Вашия профил по имейл. Проверете имейлите си и кликнете върху връзката, за да активирате Вашия Кабинет на Партньора с Admirals.

7. След като кликнете върху линка за активиране, въведете своя имейл адрес и паролата, която сте избрали и потвърдете, за да получите достъп до вашата Партньорска зона в Admirals.

8. След като сте влезнали в панела на Кабинет на Партньора, отидете на бутона Партньор в горната част и кликнете върху въпросника за партньор. Попълнете го и прикачете нужните документи, които за физическо лице включват:

  • Копие на лична карта от двете страни
  • Извлечение от банкова сметка, не по-старо от 3 месеца
  • Ваша Автобиография (CV)

За юридическо лице ще Ви трябват:

  • Копие на лична карта от двете страни
  • Извлечение от банкова сметка не по-старо от 3 месеца
  • Ваша Автобиография (CV)
  • Копие от документ удостоверяващ съществуването на компанията
  • Копие от устав на компанията

След като сте изпълнили всички стъпки в това ръководство: как да започнете Форекс партньорска програма, ще получите имейл с Вашия партньорски линк. Това ще стане веднага щом документите Ви бъдат верифицирани от нашия отдел Обслужване на клиенти.

Вече сте били одобрени и сте получили партньорски линк? Тогава започнете да насочвате клиенти към Admirals, да следите тяхната активност и да получавате Вашите CPA комисионни за търговия:

 

Форекс партньорски програми - обобщение

Форекс партньорските програми могат да бъдат отличен начин за допълване на доходите Ви, като същевременно създавате стойност за Вашите клиенти, читатели или по-широка мрежа. Трябва да имате предвид, че има различни видове бизнес партньорство с брокер и Вие трябва изберете най-подходящата за Вас.

Най-добрите Форекс брокери не предлагат единична партньорска програма - с един размер за всички и с твърда структура на комисионната. Брокерите предлагат по-скоро набор от опции и структури за плащане, съобразени с Вашите обстоятелства. Трябва да изберете и различните начини за изплащане на комисионни CPA, CPL, отстъпки, дял от приходите и тн.

Важно е да не попадате в капана на мисленето, че Вие не трябва да правите нищо и клиентите сами ще потекат. Както видяхте, за да изградите стабилен източник на доходност в дългосрочен план, ще трябва да инвестирате време усилия, а може би и малка сума пари.

Като прибавите към тази смес и точната за Вас Партньорска програма и съветите, които получихте в статията - вече имате прекрасна рецепта за успех в партньорския маркетинг.

За Admirals

Ние сме брокер с глобално присъствие и сме регулирани от различни регулаторни органи. Ние предоставяме достъп до над 8000 финансови инструмента за търговия като Форекс & CFD-та върху акции, индекси, облигации, суровини, ETF-и и криптовалути, както и възможности за инвестиции в реални акции и ETF-и. С Admirals можете да използвате безплатно най-иновативните платформи за търговия като MetaTrader 4 и MetaTrader 5, както и изключителната приставка MetaTrader Supreme Edition.

Станете партньор с Admirals и започнете да печелите комисионни до $600 на препоръчан клиенти. Единственото, което трябва да направите е да кликнете на банера отдолу!

Станете партньор на Admirals

Представете Admirals на вашата мрежа и превърнете трафика в приходи

 

Вижте още:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА АНАЛИЗАТОРСКИ МАТЕРИАЛИ:

Дадените данни предоставят допълнителна информация относно всички анализи, оценки, прогнози, предвиждания, прегледи на пазара, седмични перспективи или други подобни оценки или информация (наричана по-долу "Анализ"), публикувани на уебсайтовете инвестиционни компании на Admirals, опериращи под търговската марка Admirals (по-долу Admirals).

Преди да вземете инвестиционни решения, обърнете специално внимание на следното:

1.Това е маркетингова комуникация. Съдържанието се публикува само с информативна цел и по никакъв начин не може да се тълкува като инвестиционен съвет или препоръка. Тя не е изготвенa в съответствие със законовите изисквания, предназначени да насърчават независимостта на инвестиционните проучвания и не подлежи на забрана за разглеждане преди разпространението на инвестиционни изследвания.

2. Всяко инвестиционно решение се взема от всеки клиент, докато Admirals не носи отговорност за загуби или щети, произтичащи от такова решение, независимо дали е на базата на съдържанието.

3. С оглед защитата на интересите на нашите клиенти и обективността на анализа, Admirals създаде подходящи вътрешни процедури за предотвратяване и управление на конфликти на интереси.

4. Анализът се изготвя от независим анализатор Борис Петров, финансов анализатор (наричан по-долу "Автор") на базата на лични оценки.

5.Докато се полагат всички разумни усилия, за да се гарантира, че всички източници на съдържание са надеждни и че цялата информация е представена, доколкото е възможно, по разбираем, навременен, прецизен и пълен начин, Admirals не гарантира точността и пълнотата на всяка информация, съдържаща се в анализа.

6. Всякакъв вид минало или представяне на ценови модели на финансови инструменти, посочени в съдържанието, не трябва да се тълкува като изрично или косвено обещание, гаранция или намеса на Admirals за бъдещи резултати. Стойността на финансовия инструмент може по всяко време да се увеличава и намалява, а запазването на стойността на активите не е гарантирано.

7.Продаваните продукти (включително договори за разлика) са спекулативни по своя характер и могат да доведат до загуби или печалба. Преди да започнете да търгувате, моля, уверете се, че напълно разбирате свързаните с това рискове.